VOLVO będzie przetwarzać w części lub w całości następujące kategorie danych osobowych:
Dane kontaktowe, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu
Dane indywidualne, takie jak preferowany język, zdjęcie, rozmiar odzieży, preferencje żywieniowe
Dane dotyczące organizacji, takie jak nazwa firmy, stanowisko, miejsce pracy, kraj
Dane naprawcze/serwisowe, takich jak śledzenie i rejestrowanie podejmowanych działań (w tym roszczeń gwarancyjnych) w związku z konserwacją, naprawą lub serwisem pojazdów
Dane dotyczące kompetencji, takie jak informacje o nauce i szkoleniach
Dane dotyczące IT, takie jak identyfikator użytkownika, hasła, dane logowania, a także dane i dzienniki dotyczące korzystania z aplikacji lub usług informatycznych VOLVO
Jeśli jest Pan/Pani jednoosobowym przedsiębiorcą, VOLVO będzie przetwarzać również następujące kategorie danych osobowych:
Dane finansowe, takie jak dane kredytowe lub płatnicze, dane konta bankowego
Dane umowne, takie jak zamówienia, umowy i inne umowy między Panem/Panią a VOLVO
Podstawa prawna i cele przetwarzania danych
VOLVO będzie przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w oparciu o jedną z poniższych podstaw prawnych i do następujących celów; patrz także dalsze szczegóły poniżej.
Zobowiązania prawne. Na przykład VOLVO może być prawnie zobowiązane do zgłaszania transakcji organowi podatkowemu wymagającemu od VOLVO przetwarzania danych osobowych.
Zobowiązanie umowne. Na przykład VOLVO może być zobowiązane do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych w celu spełnienia warunków zamówienia lub umowy o świadczenie usług podpisanej przez Pana/Panią lub Pana/Pani pracodawcę.
Uzasadnione interesy. Uzasadnione interesy VOLVO obejmują zarządzanie codziennymi działaniami zgodnie z prawem i uczciwymi praktykami biznesowymi, w tym zarządzanie relacjami z partnerami biznesowymi w celu realizacji umów, których stroną jest Pan/Pani lub Pana/Pani pracodawca, i/lub podejmowanie niezbędnych kroków przed zawarciem umowy z Panem/Panią lub Pana/Pani pracodawcą. Na przykład VOLVO będzie musiało znać Pana/Pani preferowany język, aby móc komunikować się z Panem/Panią podczas codziennych działań.
W wyjątkowych przypadkach i tylko wtedy, gdy nie można zastosować innej podstawy prawnej, VOLVO może poprosić o zgodę na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w następujących celach. W przypadku uzyskania zgody może Pan/Pani w każdej chwili ją wycofać, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania opartego na zgodzie przed jej wycofaniem.
Cele komunikacji promocyjnej i marketingowe takie jak wysyłanie naszych okresowych biuletynów/czasopism, informowanie o naszych usługach, materiały promocyjne i reklamowe, zaproszenia na imprezy organizowane przez nas lub od firm zewnętrznych, z którymi współpracujemy.
Cele ankietowania klientów, takie jak badania satysfakcji klientów końcowych, badania satysfakcji dealerów, badania jakości produktu, badania poprawy procesu.
Cele personalizowania usług, na przykład przesyłanie Panu/Pani kurtkę marki Volvo w Pana/Pani rozmiarze lub dostarczanie posiłku zgodnego z Pana/Pani preferencjami w przypadku zaproszenia Pana/Pani na wydarzenie zorganizowane Volvo.