Volvo FH Electric zaprojektowano pod kątem szybkiego i wygodnego przewożenia dużych ilości towarów. Można je także wykorzystać do prac budowlanych lub obsługi żurawi na obszarach miejskich, gdzie obowiązują wysokie wymagania dotyczące niskiego poziomu hałasu i emisji. Dostosuj swój samochód ciężarowy, korzystając z pakietów usług i wsparcia.
Realizuj wymagania klientów w zakresie zrównoważonego transportu bez uszczerbku dla wydajności. Silniki elektryczne w połączeniu ze skrzynią biegów I-Shift stanowią wydajne i wydajne rozwiązanie do realizacji wszelkich zadań.
Jeśli chcesz ograniczyć emisje CO2 w Twojej firmie, Volvo FH Electric to wysoce skuteczne i niezawodne rozwiązanie stosowane w przedsiębiorstwach na całym świecie.
Zoptymalizuj wykorzystanie elektrycznego samochodu ciężarowego dzięki usługom planowania tras i zasięgu, lokalizacji, raportom kontrolnym dotyczącym zużycia energii i innym, dostępnym wygodnie w portalu Volvo Connect.
Volvo FH Electric może pomieścić do sześciu akumulatorów o mocy do 540 kWh, co zapewnia odpowiedni zasięg podczas prac budowlanych i innych zadań.
Skonfiguruj swoje Volvo FH Electric tak, aby odpowiadało potrzebom Twojej firmy. Kabinę, ciągnik lub podwozie samochodu ciężarowego, osie i pojemność akumulatora można dostosować do Twoich potrzeb.
Uzyskaj przewagę nad konkurencją i realizuj zlecenia, spełniając wymagania zrównoważonego rozwoju. Masz do dyspozycji moc, ładowność i zasięg działania.
Cechy | Volvo FH Electric | ||
---|---|---|---|
Konfiguracja osi | Ciągniki siodłowe: 4×2, 6×2, 6x4 | ||
Kabina | Kabina sypialna o obniżonym dachu, kabina sypialna, | ||
Dopuszczalna masa całkowita zestawu | Do 44 ton | ||
Pojemność akumulatora | 360–540 kWh, 4–6 akumulatorów | ||
Zasięg | Do 300 km (ciągnik z naczepą 4×2) | ||
Czas ładowania (pełne naładowanie) | 9,5 h AC (43 kW) | ||
Układ napędowy | 2–3 silniki elektryczne, skrzynia biegów I-Shift | ||
Wydajność | Do 330–490 kW mocy ciągłej | ||
Zastosowania | Odpowiedni do zabudowy. 3 przystawki odbioru mocy: |
Przedstawione funkcje mogą nie być standardowe lub dostępne dla wszystkich poziomów wyposażenia i opcji układu napędowego.