Trucks

Gotowy do zabudowy

Wywrotka, cysterna, żuraw, pojazd do transportu maszyn czy wóz strażacki? Elastyczne konfiguracje podwozia Volvo i długa lista opcji wyposażenia ułatwiają dostosowanie pojazdu ciężarowego do własnych wymagań. Firma zabudowująca uzyskuje natychmiastowy dostęp do portalu internetowego Instrukcje Zabudowy Volvo, co pozwala przyspieszyć proces i poprawić jakość.

Przystosowanie do zabudowy

Wszystkie podwozia samochodów ciężarowych Volvo są dobrze przygotowane do zabudowy pod kątem różnych zastosowań. Ma to na celu zapewnienie wysokiej jakości kompletnego pojazdu ciężarowego i przyspieszenie procesu zabudowy. Zapoznaj się z kilkoma przykładowymi rozwiązaniami poniżej.

Opcje specyfikacji

Im więcej możliwych konfiguracji, tym łatwiej dostosować samochód ciężarowy. Dlatego oferujemy wiele opcji konfiguracji osi, wysokości podwozia i rozstawu osi.

Instrukcje Zabudowy Volvo

Instrukcje Zabudowy Volvo, dostępne 24/7 w 12 językach to podstawowe materiały umożliwiające firmie zabudowującej rozpoczęcie przygotowań i optymalizację pracy już podczas montażu Twojego samochodu ciężarowego w fabryce. Instrukcje zabudowy zawierają rysunki podwozi, schematy elektryczne, dane techniczne i katalog akcesoriów.

Przyłącze elektryczne zabudowy

To rozwiązanie ułatwia producentowi zabudowy podłączenie się do układu elektrycznego samochodu ciężarowego w celu dostosowania funkcji. Przyłącze elektryczne zabudowy jest łatwo dostępne za pośrednictwem przełączników uniwersalnych na desce rozdzielczej lub pilota zdalnego sterowania Work Remote.

Portal z Instrukcjami Zabudowy Volvo

Proste podłużnice ramy podwozia

Podłużnice ramy Volvo przebiegają płasko na całej swojej długości i równolegle do siebie na odcinku za kabiną, co znacznie ułatwia pracę firmie zabudowującej.

Wysokości ramy i wewnętrzne profile wzmacniające

Wybierz ramę o wysokości 266 mm lub 300 mm, zależnie od wymagań technicznych zabudowy. Wymagające zastosowania oznaczają duże obciążenie ramy. Dlatego też oferujemy szeroki wybór profili wzmacniających.

Dedykowany rząd otworów

Górny rząd otworów w podłużnicach ramy jest zarezerwowany dla potrzeb zabudowy. Ponieważ nie używamy żadnych nitów, konstruktor zabudowy może z łatwością przymocować sprzęt.

Przygotowane pod żuraw

Niskie podwozie i duża nośność osi znajdują się na liście życzeń każdej firmy instalującej żuraw. Nasze podwozia są wyposażone w jedno i drugie. Możemy przygotować ramę z wolną przestrzenią w pobliżu kabiny, a nawet wyposażyć ją w fabryczne płyty mocujące żuraw.

Przystawki odbioru mocy

Duży wybór przystawek odbioru mocy niezależnych oraz zależnych od sprzęgła pozwala dopasować rozwiązanie do każdego napędzanego urządzenia. W przypadku elektrycznych samochodów ciężarowych dostępne są elektryczne przystawki odbioru mocy o napięciu 600 V DC lub 400 V AC.

Idealne dla nadwozi wymiennych

Nowe tylne zawieszenie pneumatyczne o skoku 295 mm, w połączeniu z najniższym podwoziem, stanowi idealne rozwiązanie do transportu nadwozi „tymczasowych”.

Zwis tylny i wycięcia

Tylną ramę można teraz przycinać fabrycznie w odstępach co 50 mm. Do wyboru jest fabrycznie przygotowane podwozie z ramą zakończoną na jeden z czterech sposobów: ścięcie górne (dla wywrotek, zabieraków hakowych i śmieciarek), ścięcie dolne (dla przyczep centralnoosiowych), odgięcie (ciągniki siodłowe) lub zakończenie proste (podwozia samochodu ciężarowego).

Pozycja tylnej belki przeciwnajazdowej

Tylna belka przeciwnajazdowa może być montowana w kilku różnych pozycjach, co jeszcze bardziej zwiększa zakres kształtowania tylnej sekcji podwozia.

Wsporniki mocujące

Podwozie może być fabrycznie zaopatrzone we wsporniki mocujące zabudowy, mocowane do ramy — obecnie wsporniki te są dostępne nie tylko w obszarze rozstawu osi, ale także tylnego zwisu.

Masz pytanie?

Odpowie na nie Twój dealer Volvo Trucks. Zadzwoń, złóż mu wizytę lub zaproś go do siebie.

Znajdź dealera