Awarie w drodze i nieoczekiwane naprawy zmniejszają Twoją dyspozycyjność i dochody. Proaktywna obsługa serwisowa i obsługa zapobiegawcza mogą temu zapobiec. Dlatego opłaca się planować. I robimy to dla Ciebie. Kalendarz Serwisowy Volvo jest opracowywany specjalnie dla Twojego samochodu ciężarowego i firmy. Twoje wizyty w stacji obsługi zostają zaplanowane, przestoje ograniczone, a dyspozycyjność zoptymalizowana. I nie kosztuje to absolutnie nic.
Kontrakt Volvo Uptime Care to plan serwisowy dostosowany do rzeczywistych sytuacji. Obejmuje Połączony Kalendarz Serwisowy, który dzięki wbudowanej łączności pojazdu pozwala na zdalne sprawdzenie zużycia pewnych komponentów. W efekcie możemy wykorzystać dane Twojego samochodu ciężarowego do optymalizacji harmonogramu konserwacji. Oznacza to, że wizyty w stacji obsługi można zaplanować zgodnie z rzeczywistym wykorzystaniem i stanem pojazdu. Zapewnia również, że same wizyty są bardziej efektywne, a części zawsze dostępne. Wszystko to ma na celu utrzymanie sprawności i gotowości do pracy Twojego samochodu ciężarowego.
Więcej informacji na temat Kontraktu Volvo Uptime Care znajdą Państwo poniżej
Krok 1: Wprowadzamy dane
Bezpłatne konsultacje w sprawie Kalendarza Serwisowego zaczynają się od wprowadzenia do systemu dokładnej specyfikacji pojazdu, jego zastosowania i rocznego przebiegu, a także szczegółów charakteryzujących Twoją działalności.
Krok 2: Identyfikujemy
Po przeanalizowaniu, jak różne okresy międzyobsługowe mogą wpływać na dyspozycyjność samochodu ciężarowego, wybieramy najbardziej odpowiedni poziom obsługi technicznej.
Krok 3: Planujemy
Na podstawie dostarczonych przez Ciebie informacji opracowujemy indywidualny plan obsługi, precyzyjnie określający daty zakresy czynności serwisowych. Dzięki temu wiesz dokładnie, czego możesz się spodziewać.
Krok 4: Serwisujemy
Korzystając z Połączonego Kalendarza Serwisowego zdalnie sprawdzamy użycie Twojego samochodu ciężarowego i określamy rzeczywiste potrzeby serwisowe. Następnie kontaktujemy się z Tobą, aby z dużym wyprzedzeniem zarezerwować czas na wizytę w stacji obsługi.
Krok 5: Korygujemy
W trosce o jak najlepsze wykorzystanie potencjału samochodu ciężarowego, każdorazowo podczas wizyty Twojego pojazdu w stacji obsługi ponownie analizujemy potrzeby serwisowe i optymalizujemy plan.