Volvo FM zasilane gazem to samochód ciężarowy do transportu regionalnego i długodystansowego, charakteryzujący się wysokimi osiągami i zmniejszoną emisją CO2. Przejście na bio-LNG i HVO pozwoli Ci pokonywać długie trasy z dużym ładunkiem: z zachowaniem pełnej neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla, obliczonej od zbiornika do koła.
Volvo FM zasilane gazem oferuje takie same osiągi i produktywność jak Volvo FM zasilane olejem napędowym, ale stwarza możliwość pracy neutralnej pod względem emisji dwutlenku węgla. Ten samochód ciężarowy doskonale sprawdza się w transporcie regionalnym. Do wyboru jest moc znamionowa 420 KM, 460 KM lub 500 KM z nawet 2500 Nm momentu obrotowego.
Silnik Volvo FM zasilany gazem bazuje na technologii silników wysokoprężnych i oferuje znacznie wyższą wydajność, moc i moment obrotowy niż inne silniki z tej grupy. Idealnie sprawdza się w wymagających transportach regionalnych realizowanych za pomocą zestawów drogowych o wysokiej masie.
Silnik wykorzystuje albo bio-LNG (biogaz), albo LNG (gaz ziemny), ale także niewielką ilość odnawialnego HVO lub oleju napędowego. Korzysta również z AdBlue do oczyszczania spalin. Ten układ napędowy oferuje możliwość zmniejszenia emisji CO2 nawet o 100%, licząc od zbiornika do koła, w przypadku korzystania z bio-LNG i HVO.
Zasilane gazem Volvo FM jest oferowane z trzema różnymi rozmiarami zbiorników, aby pasowały do różnych zastosowań. Możliwy zasięg operacyjny do 1000 km. Możesz kupić samochód ciężarowy, który świetnie sprawdzi się na długich trasach z dużymi odległościami między stacjami paliw.
Skonfiguruj je po swojemu. Skonfiguruj swoje Volvo FM zasilane gazem tak, aby odpowiadało wymaganiom Twoich zadań. Do wyboru masz różne osie, silniki, zbiorniki paliwa, cechy kabiny i inne możliwości realizacji swoich potrzeb.
Volvo FM zasilane gazem umożliwia obsługę przewozów regionalnych i długodystansowych z ciężkimi zestawami drogowymi. Jeśli jako paliwo zastosujesz bio-LNG i HVO, możesz zmniejszyć swój ślad węglowy nawet o 100%. Obliczenia „od zbiornika do koła” w porównaniu z samochodem ciężarowym zasilanym europejskim standardowym olejem napędowym. Nie trzeba iść na kompromis w kwestii zasięgu czy wydajności.
Przedstawione funkcje mogą nie być standardowe lub dostępne dla wszystkich poziomów wyposażenia i opcji układu napędowego.