Volvo FH Aero i Volvo FH16 Aero zaprojektowano z myślą o wydajnej jeździe z dużymi prędkościami, bez względu na to, czy zastosowano elektryczny, gazowy czy wysokoprężny układ napędowy. Oprócz nowego wydłużonego przodu o aerodynamicznym kształcie i systemu kamer monitorujących, nowe hamulce tarczowe bez „ciągnięcia”, ulepszona funkcja I-See i renomowana technologia I-Save mogą jeszcze bardziej zaoszczędzić energię i zmniejszyć ślad węglowy.
I-See optymalizuje prędkość, zmianę biegów, wybieg i zatrzymania silnika na konkretnej trasie podczas jazdy z włączonym tempomatem. Ulepszona funkcja I-See uwzględnia teraz także topografię terenu, do którego zbliża się pojazd, zakręty, ronda i bieżące informacje o ruchu drogowym. To oznacza więcej możliwości korzystania z tempomatu w celu ograniczenia zużycia paliwa.
Poznaj I-See
System kamer śledzących zawiera trzy kamery. Usunięcie lusterek poprawia widoczność bezpośrednią, ponieważ ich obudowy nie zasłaniają żadnej części pola widzenia. System kamer śledzących zapewnia także lepszą widoczność w deszczu i mgle oraz ogranicza problemy spowodowane oślepianiem przez słońce. Wszystko to poprawia wrażenia z jazdy.
System kamer śledzących poprawia nie tylko aerodynamikę, ale także zapewnia szerokie pole widzenia zarówno w dobrych, jak i trudnych warunkach. Tryb nocny pomaga kierowcy w ciemności, a tryb nadzoru pozwala mu obserwować otoczenie pojazdu nawet przy zaciągniętych zasłonach.
Pokonuj długie trasy i korzystaj z komfortowych warunków w kabinie. Intuicyjny interfejs kierowcy, nowy system Infotainment i system audio zapewniają doskonałe wrażenia zarówno podczas jazdy, jak i odpoczynku. Wszystko, czego potrzebujesz, w zasięgu ręki.
*Rzeczywiste zużycie paliwa może się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak prędkość jazdy, korzystanie z tempomatu, dane techniczne pojazdu, ładunek pojazdu, faktyczna topografia, doświadczenie kierowcy, konserwacja pojazdu i warunki pogodowe.
Przedstawione funkcje mogą nie być standardowe lub dostępne dla wszystkich poziomów wyposażenia i opcji układu napędowego.