Wiemy, że w przypadku dyspozycyjności każda minuta się liczy. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najlepsze w branży wsparcie, które utrzyma Twój samochód ciężarowy na drodze i zmaksymalizuje produktywność Twojego parku samochodowego.
Dowiedz się, co możesz zyskać dzięki naszym usługom zapewnienia dyspozycyjności. Może to być zapobieganie nieplanowanym przestojom dzięki usługom Volvo Connect, takim jak Monitorowanie w czasie rzeczywistym, Monitorowanie akumulatorów i Monitorowanie opon lub szybka pomoc drogowa, 24/7, zapewniana przez Volvo Action Service. Każdego dnia wyznaczamy nowe standardy w zakresie dyspozycyjności samochodów ciężarowych – wszystko po to, aby Twoja firma mogła się rozwijać.
Dowiedz się więcej o usługach zapewnienia dyspozycyjności poniżej. Możesz także odwiedzić Volvo Connect Marketplace lub skontaktować się z lokalnym dealerem, aby uzyskać więcej informacji.
Jeśli dojdzie do nieplanowanego postoju, pomoc jest dostępna całodobowo 7 dni w tygodniu w całej Europie za pośrednictwem naszej usługi pomocy drogowej Volvo Action Service. Kierowca może po prostu zadzwonić lub nacisnąć przycisk VAS w kabinie, aby natychmiast połączyć się z operatorem mówiącym tym samym językiem. Dzięki wsparciu naszej rozległej sieci partnerów świadczących usługi holowania i autoryzowanych stacji obsługi Twój pojazd wróci na trasę tak szybko, jak to możliwe.
Połączony Kalendarz Serwisowy zapewnia zoptymalizowany harmonogram usług, który jest możliwy dzięki całodobowemu połączeniu z pojazdem. Zdalnie sprawdzamy określone podzespoły pod kątem zużycia i z wyprzedzeniem kontaktujemy się z użytkownikiem, dostosowując w razie potrzeby harmonogram serwisowy. Połączony Kalendarz Serwisowy jest uwzględniony we wszystkich kontraktach serwisowych.
Monitorowanie w czasie rzeczywistym to usługa dla samochodów ciężarowych o dużej ładowności, służąca do przewidywania nieplanowanych przestojów i zapobiegania im. Korzystając z łączności samochodu ciężarowego, funkcja monitorowania w czasie rzeczywistym pozwala nam stale obserwować kilka krytycznych komponentów, w tym akumulatory elektrycznego samochodu ciężarowego. Wszelkie ostrzeżenia są przekazywane do Twojego dealera lub za pośrednictwem krajowego centrum dyspozycyjności, aby można było niezwłocznie podjąć działania zapobiegawcze.
Jeśli zdarzy Ci się nieplanowany postój, obiecujemy, że wrócisz na trasę najszybciej, jak to możliwe. Odliczanie czasu zaczyna się w chwili zgłoszenia postoju za pomocą Volvo Action Service. Jeśli zajmie to więcej niż 4 godziny, wypłacimy Ci odszkodowanie. Możesz wybrać między rekompensatą finansową (oferta podstawowa) a zastępczym samochodem ciężarowym (oferta zaawansowana).
Zapewnienie Holowania Volvo pokrywa koszty holowania, kiedy tylko jest to potrzebne. Aby zapewnić Ci jeszcze większe poczucie bezpieczeństwa, oferujemy Rozszerzone Zapewnienie Holowania Volvo. Usługa ta obejmuje rozruch za pomocą kabli, dostarczanie paliwa, nadzór nad pojazdem i ładunkiem, a także jego rozładowanie i ponowne załadowanie — a także transport, zakwaterowanie w hotelu, a nawet powrót kierowcy do kraju.
Monitorowanie akumulatorów to usługa Volvo Connect, która stale obserwuje stan akumulatorów Twojego elektrycznego samochodu ciężarowego, aby zapobiegać nieplanowanym postojom. Korzystając z wbudowanych systemów łączności i diagnostyki pojazdu, monitorujemy akumulatory trakcyjne i zespół styczników w czasie rzeczywistym. W razie wykrycia problemu do lokalnego dealera zostanie wysłane powiadomienie, a dealer zaplanuje wizytę serwisową w dogodnym dla Ciebie czasie. Monitorowanie akumulatorów jest zawarte w kontraktach serwisowych dla wszystkich elektrycznych samochodów ciężarowych Volvo FL i FE o średniej ładowności.
Złoty Kontrakt Serwisowy dla elektrycznych samochodów ciężarowych