Trucks

Polska

×

Wystarczy dodać zabudowę

GOTOWY DO ZABUDOWY

Wywrotka albo cysterna? Żuraw albo pojazd do transportu samochodów osobowych? A może furgon lub pojazd pożarniczy? Nieważne do jakich zadań go potrzebujesz, podwozie Volvo jest na nie gotowe. Elastyczne konfiguracje podwozia i długa lista opcji wyposażenia ułatwiają dostosowanie pojazdu do Twoich indywidualnych wymagań.

Gdy tylko zamówisz swój samochód ciężarowy Volvo, firma zabudowująca uzyskuje dostęp do portalu Volvo Bodybuilder Instructions (VBI). Dokładne rysunki 3D pozwalają jej rozpocząć prace nad zabudową, podczas gdy my jeszcze produkujemy podwozie, które następnie przybywa z fabryki w pełni przygotowane, tak aby nie były konieczne żadne przeróbki. Oznacza to szybszą dostawę Twojego kompletnego, gotowego do pracy samochodu ciężarowego po niższych kosztach.

Przystosowanie do zabudowy

Rozwiązania, które skracają czasy realizacji i poprawiają jakość zabudowy.

Instrukcje zabudowy Volvo (VBI)
Portal VBI, dostępny 24/7 w 12 językach, zawiera materiały niezbędne dla producentów zabudów i serwisów. Zawiera instrukcje zabudowy, rysunki podwozi, schematy elektryczne, dane techniczne i katalog akcesoriów.

Przystawki odbioru mocy
Istnieje duży wybór przystawek odbioru mocy niezależnych oraz zależnych od sprzęgła.

Proste podłużnice ramy podwozia
Podłużnice ramy Volvo przebiegają płasko na całej swojej długości i równolegle do siebie na odcinku za kabiną, co znacznie ułatwia pracę firmie zabudowującej.

Obszar zarezerwowany dla firmy zabudowującej
Nasi inżynierowie nigdy nie umieszczają niczego powyżej ramy. Ten obszar w całości należy do firmy zabudowującej – znacznie zwiększając wszechstronność pojazdu.

Dedykowany rząd otworów
Górny rząd otworów w podłużnicach ramy jest zarezerwowany na potrzeby zabudowy. W miejscu tym nie występują żadne nity, zatem firma zabudowująca może z łatwością mocować własne wyposażenie.

Indywidualna długość zwisu tylnego
Wybierz najlepszy dla siebie tylny zwis.Tylny zwis podwozia może być fabrycznie dostosowany dokładnie do potrzeb Twoich i Twojej zabudowy — w odstępach co 50 mm.

Opcje specyfikacji

Im więcej możliwych konfiguracji, tym łatwiej dostosować samochód ciężarowy. Dlatego oferujemy wiele opcji konfiguracji osi, wysokości podwozia i rozstawu osi.

 

 

Cztery rodzaje tylnych zakończeń ramy
Możemy fabrycznie przygotować Twoje podwozie z ramą zakończoną na jeden z czterech sposobów: ścięcie górne (dla wywrotek, zabieraków hakowych i śmieciarek), ścięcie dolne (dla przyczep centralnoosiowych), odgięcie (ciągniki siodłowe) lub zakończenie proste (podwozia samochodu ciężarowego).

Tylna belka przeciwnajazdowa
Tylna belka przeciwnajazdowa może być montowana w kilku różnych pozycjach, co jeszcze bardziej zwiększa zakres kształtowania tylnej sekcji podwozia.

Dwie wysokości ramy
Wybierz ramę o wysokości 266 mm lub 300 mm, zależnie od wymagań technicznych zabudowy.

Przyłącze elektryczne zabudowy
Ułatwia firmie zabudowującej integrację funkcji zabudowy z układem elektrycznym pojazdu. Możesz je wygodnie kontrolować za pośrednictwem przełączników przenośnych na desce rozdzielczej lub pilota zdalnego sterowania Work Remote.

Idealne dla nadwozi wymiennych
Nowe tylne zawieszenie pneumatyczne o skoku 295 mm, w połączeniu z najniższym podwoziem, stanowi idealne rozwiązanie dla transportu nadwozi „tymczasowych”.

Wsporniki mocujące
Podwozie może być fabrycznie zaopatrzone we wsporniki mocujące zabudowy, mocowane do ramy — obecnie wsporniki te są dostępne nie tylko w obszarze rozstawu osi, ale także tylnego zwisu.

Przygotowanie pod żuraw
Niskie podwozie i duża nośność osi znajdują się na liście życzeń każdej firmy instalującej żuraw. Nasze podwozia są wyposażone w jedno i drugie. Możemy przygotować ramę z wolną przestrzenią w pobliżu kabiny, a nawet wyposażyć ją w fabryczne płyty mocujące żuraw.

Dodatkowe wzmocnienia
W niektórych zastosowaniach rama pojazdu jest narażona na duże obciążenia. Dlatego też oferujemy szeroki wybór profili wzmacniających.

Dostępne do tych samochodów ciężarowych

Gotowy na nowe nadwozie?

Konfiguracja zaczyna się u dealera