Możesz czuć się bezpiecznie, wiedząc, że Twoi kierowcy są zawsze w zasięgu. Usługa Komunikacja Tekstowa w Volvo Connect zapewnia szybką, łatwą i tanią komunikację między Twoimi kierowcami a biurem firmy. Kierowcy mogą odczytywać wiadomości na wyświetlaczu dodatkowym w kabinie lub korzystać z funkcji zamiany tekstu na mowę i odsłuchiwać je, zachowując koncentrację na drodze. Odpowiadanie jest proste – wystarczy wybrać szybką odpowiedź lub wpisać własną na ekranie dotykowym. Do wiadomości można dołączać pliki PDF i obrazy, a ponieważ nie ma limitów ani opłat roamingowych, można się komunikować dowolnie często.
Dowiedz się więcej o usłudze Komunikacja Tekstowa poniżej. Możesz także odwiedzić Volvo Connect Marketplace lub skontaktować się z dealerem, aby uzyskać więcej informacji.
Usługa Komunikacja Tekstowa płynnie integruje się z Twoimi systemami obsługi zamówień lub faktur, co oznacza, że wszystkie istotne informacje można obsługiwać na jednym ekranie. Zyskujesz w ten sposób większą kontrolę, a zlecenia czytelnie prezentowane na wyświetlaczu w kabinie zwiększają również wygodę kierowcy.