Ta sekcja zawiera informacje i łącza do Twojej Umowy o zarządzanie danymi („DMA” lub „Umowa”)
Umowa o zarządzanie danymi jest umową dotyczącą wykorzystania danych pojazdu i musi zostać wprowadzona przez klienta w celu świadczenia usług Connected Services.
W przypadku klientów rejestrujących się za pośrednictwem Volvo Connect, warunki użytkowania będą powiązane z podpisaniem DMA.
Jeśli jako klient chcesz anulować DMA lub masz jakiekolwiek pytania związane z DMA, skontaktuj się z działem sprzedaży dowolnego autoryzowanego dealera Volvo.
Jeśli chcesz anulować umowę o zarządzanie danymi i usługi, wypełnij poniższy formularz, podpisz go i wyślij zeskanowaną kopię do swojego dealera.
Zanim to zrobisz, skontaktuj się z działem sprzedaży dowolnego autoryzowanego dealera Volvo.
W przypadku przeniesienia własności (sprzedaży lub zmiany właściciela) pojazdów, potrzebujemy Twojej pomocy, aby poinformować nowego właściciela, że musi podpisać umowę o zarządzanie danymi z Volvo Truck Corporation. Jeśli nowy właściciel nie potwierdził Ci, że podpisał tę umowę, wypełnij poniższy formularz, podpisz go i wyślij zeskanowany egzemplarz na adres: connected.services@volvo.com