Trucks

Polska

×

Volvo Trucks filmuje „na żywo“: wokalistka Mapei testuje życie w drodze

Volvo Trucks kontynuuje swoje oryginalne działania marketingowe, tym razem w formie reality show z udziałem wokalistki Mapei. Podczas dziewięciodniowej podróży samochodem po Europie Mapei nagra nowy teledysk, który wyreżyseruje Liza Minou Morberg. Ekipie towarzyszy samochód ciężarowy Volvo transportujący rekwizyty, prowadzony przez jednego z najlepszych kierowców na świecie. Rezultat będzie można zobaczyć w filmowym cyklu „Reality Road”.
Image14_RR

- Poprzez „Reality Road" chcemy pokazać siłę naszej oferty usług - mówi Per Nilsson, dyrektor ds. public relations Volvo Trucks. - Dla utrzymania samochodu ciężarowego w ruchu, równie ważne jak sam pojazd są powiązane z nim usługi. Równocześnie chcemy stworzyć telewizyjne widowisko, które przyciągnie szeroką widownię. O ile mi wiadomo, żadna inna firma nie wykorzystywała formuły reality show w celach marketingowych.

W podróży, Mapei towarzyszą: reżyser Liza Minou Morberg, kierowca Jens Karlsson, znany z filmu „The Epic Split", sznaucer miniaturowy Sushi oraz specjalnie zaprojektowane Volvo FH. W ciągu dziewięciu dni ekipa pokonuje liczącą ponad 4000 km trasę, prowadzącą ze Szwecji do Włoch.

Prezentowana w teledysku piosenka „Million Ways to Live" jest głównym utworem nowego albumu Mapei, który ukaże się pod koniec bieżącego roku.

- Uwielbiam podróżować, poznawać nowych ludzi i kultury. O tym też opowiada „Million ways to live" - o drodze i wolności podróżowania. To piosenka idealnie pasująca do podróży samochodem - mówi Mapei.

Poza obserwowaniem, jak usługi Volvo Trucks sprawdzają się w różnych okolicznościach, w serii filmów będzie można towarzyszyć Mapei odkrywającej wyzwania w świecie samochodów ciężarowych. Mapei wystąpi m.in. w przedstawieniu w stylu „drag queens" na pokładzie promu frachtowego płynącego do Polski, da spontaniczny koncert na przedmieściach Paryża oraz zapewni artystyczną oprawę kaskaderskiego popisu jazdy na dwóch kołach w Berlinie.

Cała seria obejmuje osiem odcinków. Pierwsze trzy zostaną opublikowane na kanale Volvo Trucks na portalu YouTube 11 czerwca.

Obejrzyj zwiastun Reality Road

Poznaj Mapei

Poznaj Jensa

Bezpośredni link do zdjęć w wysokiej rozdzielczości

Dowiedz się więcej o Volvo Trucks Services

Fakty: Reality Road

Zwiastun cyklu „Reality Road" pojawi się na kanale Volvo Trucks na portalu YouTube dnia  9 czerwca. Cykl składa się ośmiu odcinków, które będą publikowane po kilka jednocześnie w okresie trzech tygodni, począwszy od 11 czerwca.

Fakty: Usługi Volvo Trucks

Właściwe usługi mają decydujące znaczenie dla osiągania najwyższego możliwego poziomu dyspozycyjności. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Volvo Trucks, obsługa zapobiegawcza pozwala uniknąć 8 na każde 10 przestojów pojazdu. Usługi Volvo Trucks są ukierunkowane na zapewnienie wysokiej wydajności, niskiego zużycia paliwa i bezpieczeństwa jazdy. W ich zakres wchodzi m.in. Szkolenie Kierowców, Doradztwo Paliwowe oraz całodobowa pomoc drogowa za pośrednictwem Volvo Action Service. 

Fakty: Jens Karlsson

Jens Karlsson od 28 lat pracuje jako kierowca samochodu ciężarowego. To właśnie on był jednym
z precyzyjnych kierowców w zrealizowanych przez Volvo Trucks reklamach „The Epic Split" i „The Ballerina Stunt". Na co dzień kieruje zestawem z cysterną na trasach między Szwecją, a północną Europą.

Fakty: Mapei

Mapei zadebiutowała na międzynarodowej scenie muzycznej w 2007 r. piosenką „Video Vixens".
W roku 2014 ukazał się jej pierwszy album studyjny pt. „Hey Hey", który ukazał się jednocześnie
w USA i Szwecji, zawierający m.in. utwory „Don't Wait" i „Change". Mapei urodziła się w 1983 r., w amerykańskim stanie Rhode Island. W wieku dziesięciu lat przybyła do Szwecji i od tego czasu dzieli swoje życie między Sztokholmem i Stanami Zjednoczonymi.

Fakty: Liza Minou Morberg

Liza Minou Morberg jest szwedzkim reżyserem, absolwentką wydziału produkcji filmowej USC School of Cinematic Art w Los Angeles. Swój pierwszy długometrażowy film nakręciła w 2014 r. Obraz nosi tytuł „Ensam Tillsammans" („Wyobcowani") i jest adresowany do młodzieżowej widowni. Wcześniej reżyserowała filmy krótkometrażowe, reklamy i teledyski.

W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z:

Aleksandra Zielińska,
Marketing & PR Manager,
tel. +48 693 601 215,
e-mail: aleksandra.zielinska@volvo.com
 

Galeria