Trucks

Volvo Trucks prezentuje szwedzkie dziedzictwo w nowej serii filmów

Volvo Trucks zaprasza wszystkich do świętowania Narodowego Święta Szwecji przez cały tydzień. Integralną częścią kampanii „Szwedzki Tydzień” jest siedem filmów, a jej celem jest pokazanie szwedzkich korzeni marki Volvo Trucks w zabawny sposób.
Volvo Trucks

 Volvo Trucks nie byłoby tym, czym jest dzisiaj bez szwedzkiej kultury innowacji, bezpieczeństwa w ruchu drogowym i kreatywnych przerw kawowych. To jest tematem przewodnim najnowszej kampanii Volvo Trucks pod tytułem „Szwedzki tydzień", której start zaplanowany jest na początek czerwca, kiedy to przypada Narodowe Święto Szwecji (6 czerwca).

Główną rolę gra Peter Stormare, hollywoodzki aktor pochodzący ze Szwecji. Kampania składa się z siedmiu krótkich filmów, które z przymrużeniem oka pokazują różne aspekty „szwedzkości", przyczyniające się do kształtowania marki Volvo Trucks.

„Chcemy pokazać nasze szwedzkie pochodzenie i jego wpływ na markę, od jej powstania w 1928 roku do dnia dzisiejszego." mówi Åsa Theleen, Brand & Marketing Communications Manager for Merchandise w Volvo Trucks.

Peter Stormare jest bardzo dumny z udziału w tej kampanii.

„Kiedy zadzwonił telefon z zapytaniem czy chciałbym zaangażować się w tę kampanię, poczułem się jak gdyby odrodziła się ABBA i zaprosiła mnie do zagrania w ich nowym teledysku," mówi Peter Stormare.

Kampania, która jest częścią akcji promującej kolekcję Volvo Trucks „Heritage" (Dziedzictwo), trwać będzie od 2 do 8 czerwca. Filmy będzie można obejrzeć na kanale Volvo Trucks na portalu Youtube.

Bezpośredni link do filmów: http://www.youtube.com/playlist?list=PLKFJ3tQvdojSi3g4ClWUuj_j8GFb8il-F.

W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z:

Ida Mattsson, Volvo Trucks Media Relations.
Phone: +46 31 323 63 42,
e-mail: ida.mattsson@volvo.com