Wiosną tego roku kampania Volvo Trucks „Live Test" zdobyła wiele ważnych nagród w konkursach reklamowych na całym świecie. Festiwal Cannes Lions zgromadził 37 000 pozycji z całego świata. Jest uważany za jeden z najważniejszych globalnych konkursów w świecie reklamy. Promuje kreatywność w komunikacji, a nagrody przyznawane są przez jury składające się z 300 najważniejszych ekspertów w tej dziedzinie na świecie.
„To dla nas wielka satysfakcja, że nasza kampania Live Test jest nagradzana na tak ważnej światowej arenie, a także w bezpośredniej konkurencji z największymi kampaniami konsumenckimi. To dowód na wyjątkowy charakter kampanii: filmy o samochodach ciężarowych - dystrybuowane tylko online - mogą zyskać takie zainteresowanie. Udowodniliśmy, że potrafimy stworzyć światowej klasy komunikację dotyczącą produktów business-to-business," mówi Per Nilsson, Dyrektor ds Public Relations w Volvo Trucks.
Kampania zawiera sześć filmów Live Test, prezentowanych na kanale Youtube. Filmy w spektakularny sposób ukazują innowacyjne cechy nowych samochodów ciężarowych. Film The Epic Split z Jean-Claude Van Damme'em w roli głównej miał największy wpływ na sukces kampanii - liczba odsłon tego filmu na Youtube to 73 miliony.
Zobacz wszystkie filmy na kanale Youtube
www.Youtube.com/watch?v=M7FIvfx5J10&feature=share&list=PLKFJ3tQvdojTHq0Zw0PUYtDTjGqi93bPe
Zasięg kampanii
W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z:
Per Nilsson, Director Public Relations at Volvo Trucks,
tel +46-31-3233349,
e-mail per.nilsson.pr@volvo.com