Trucks

Business Superbrands dla Volvo Trucks

27 maja na uroczystej gali rozdane zostały tytuły Superbrands 2013/14 – dla najsilniejszych marek na rynku polskim. Volvo Trucks, jako jedna z zaledwie 7 nagradzanych marek, otrzymała zaszczytny tytuł Business Superbrands.
Volvo Trucks

 We wtorek, 27 maja, przedstawiciele świata biznesu, marketingu i kultury spotykali się na Gali Superbrands 2013/2014, by po raz kolejny wspólnie uczcić sukces najsilniejszych marek obecnych na rodzimym rynku.

W tym roku była to szczególna, bo jubileuszowa, gala organizowana z okazji 10-lecia projektu w Polsce. Laureaci odebrali 23 statuetki Superbrands, przyznawane najsilniejszym markom konsumenckim oraz 7 statuetek Business Superbrands dla marek korporacyjnych i B2B. Jeden z tytułów Business Superbrands w Polsce otrzymała marka Volvo Trucks.

Jesteśmy dumni z tego wyróżnienia - mówi Małgorzata Kulis, dyrektor generalny Volvo Group Trucks Poland. - Jest to uznanie dla marki przez szeroko pojęty rynek, co potwierdza niezależne badanie, ale również  uznanie ze strony autorytetów wchodzących w skład Rady Marek.

Volvo Trucks to lider rynku pod względem jakości, innowacji, technologii i bezpieczeństwa. Jesteśmy  „customer company", czyli firmą zorientowaną na klienta, co ma bezpośrednie przełożenie na postrzeganie naszej marki. Dziękujemy za docenienie naszego dziedzictwa, produktów i pasji, którą dzielimy z naszymi klientami reprezentując markę Volvo Trucks na polskim rynku.

Firma Volvo Group Trucks Poland dołączyła do elitarnego Klubu, a marka Volvo Trucks znajduje się w Albumie Superbrands, uważanym za „biblię brandingu".

Informacje o organizacji Superbrands i projekcie Superbrands Polska:

Superbrands to jedyna na świecie niezależna organizacja promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek. Powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii. Obecnie działa w 87 krajach na całym świecie.

Projekt Superbrands obecny jest w Polsce od 2004 roku. W każdej edycji wyłaniani są liderzy wśród marek biznesowych i konsumenckich. Statuetki i dyplomy Superbrands przyznawane są na podstawie wyników corocznych niezależnych badań rynku oraz głosów tzw.

Rady Marek - niezależnego gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Dotychczas odbyło się siedem edycji projektu Superbrands i cztery Business Superbrands, w których wyróżniono ponad 200 marek. Wyłącznym przedstawicielem Superbrands w Polsce jest agencja New Communications. 

Więcej informacji na stronach http://www.superbrands.pl/ i https://www.facebook.com/superbrands.polska

W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z:

Aleksandra Zielińska, Marketing & PR Manager,
tel. +48 693 601 215, +48 22 3834 558,
e-mail: aleksandra.zielinska@volvo.com