Trucks

Film „The Epic Split” prezentowany w Luwrze, w Paryżu

Będący zapisem testu na żywo film Volvo Trucks pt. „The Epic Split”, z udziałem Jeana-Claude'a Van Damme'a, doczekał się już ponad 68 milionów wyświetleń na portalu YouTube, od czasu swojej premiery w listopadzie 2013 r. Obecnie można go oglądać także w paryskim muzeum reklamy: Musée de la Publicité, w Luwrze.
Volvo trucks

 Muzeum skontaktowało się z Volvo Trucks już w tydzień po premierze „The Epic Split", pytając o możliwość wystawienia filmu. Od dzisiaj produkcja ta stanowi element stałej ekspozycji i jest dostępna dla wszystkich zwiedzających.

- Jesteśmy zachwyceni.  Taka prośba muzeum jest czymś doprawdy niezwykłym i, w naszej opinii, potwierdza wyjątkowe walory filmu - mówi Lars Terling, dyrektor działu komunikacji marketingowej w Volvo Trucks.

„Zyskał wyjątkowy rozgłos"

Musée de la Publicité mieni się pierwszym muzeum reklamy na świecie. Od 1999 r. buduje swoją kolekcję materiałów reklamowych, z myślą o ich zachowaniu dla potrzeb badaczy, studentów, a także szerokiej publiczności.

- W produkcję reklam angażują się najbardziej błyskotliwi współcześni kreatorzy i artyści. Nie da się zaprzeczyć, że reklama jako medium wywarła ogromny wpływ na współczesny świat - mówi Axelle Baroin, odpowiedzialna w muzeum za kolekcję reklam telewizyjnych.

Nowatorski i wspaniały

Jedną z kategorii muzealnych zbiorów stanowią filmy, wybierane według rozlicznych kryteriów. Jak mówi Axelle Baroin, wybór zależy od tematu lub zakresu planowanych ekspozycji, ale może także wyróżniać filmy, które odniosły duży sukces lub zdobyły wiele nagród, albo są wybitne pod jakimś względem - np. opowiedzianej historii, scenerii lub zdjęć.

- „The Epic Split" niemal od razu wywarł mocne wrażenie na pracownikach muzeum. Jest po prostu wspaniały. Fantastyczne zdjęcia, pięknie sfilmowana sekwencja. I nowatorski pomysł na promocję Volvo Trucks - wyjaśnia Axelle Baroin.

„The Epic Split" wchodzi w skład stałej kolekcji muzeum i jest dostępny dla wszystkich zwiedzających. Możliwe, że będzie również włączany do przyszłych wystaw, jakie muzeum organizuje dwa lub trzy razy w roku.

Doskonały punkt wyjścia w rozmowach handlowych

„The Epic Split" jest jednym z całej serii filmów promujących nowe samochody ciężarowe Volvo. Każdy film uwydatnia jakąś innowacyjną cechę nowych pojazdów - „The Epic Split" koncentruje się na nowatorskim Aktywnym Układzie Kierowniczym Volvo.

- „The Epic Split" to jak dotychczas nasz największy sukces w komunikacji marketingowej. Ludzie na całym świecie wciąż go oglądają. Film sławi Volvo i mocne strony naszej marki, a co najważniejsze, doskonale sprawdza się jako punkt wyjścia w rozmowach handlowych u naszych dealerów - konkluduje Lars Terling.

Fakty dotyczące Musée de la Publicité

Mieszczące się  w Luwrze, w Paryżu, i funkcjonująca jako oddział Musée des Arts Décoratifs, Musée de la Publicité kolekcjonuje reklamy z całego świata. W swoich zbiorach posiada ponad 18 500 filmów, a także inne nośniki reklamy (plakaty, gadżety itp.). Muzeum, znane od 1978 r. jako Musée de l' Affiche, powróciło w latach dziewięćdziesiątych do struktur Musée des Arts Décoratifs w Luwrze i w 1999 r. wznowiło swoją działalność. Corocznie organizuje dwie do trzech wystaw.

Więcej informacji o Musée de la Publicité: http://www.lesartsdecoratifs.fr/

Fakty dotyczące „The Epic Split"

Film „The Epic Split", z udziałem Jeana-Claude'a Van Damme'a i muzyką Enyi, został upubliczniony 14 listopada 2013 r. na YouTube. W połowie grudnia osiągnął status najczęściej oglądanej reklamy motoryzacyjnej w historii tego portalu. Do dzisiaj film obejrzano ponad 68 milionów razy i zaprezentowano w mediach na całym świecie.

Film „The Epic Split" na kanale Volvo Trucks, na portalu YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=M7FIvfx5J10&feature=c4-overview-vl&list=PLKFJ3tQvdojTHq0Zw0PUYtDTjGqi93bPe

W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z:
Marie Vassiliadis, Media Relations Volvo Trucks, tel.: +46 31 3224127 41 27,
e-mail: marie.vassiliadis@volvo.com