Ekonomika paliwowa ma ogromne znaczenie dla naszych klientów, a my oferujemy im połączenie technologii i usług, dorównanie któremu przez konkurentów będzie niezwykle trudne - mówi Astrid Drewsen, menedżer produktu ds. układów napędowych w Volvo Trucks.
Skuteczniejsze oczyszczanie spalin
W jednostkach napędowych D11 i D13 oraz oczekującym na swoją premierę silniku D16 Volvo Trucks pozostawiło opracowaną przez siebie wypróbowaną i niezawodną technologię selektywnej redukcji katalitycznej, SCR (Selective Catalytic Reduction).
Technologia ta dowiodła swojej wysokiej skuteczności oczyszczania spalin i idealnie pasuje do wymagań Euro 6. Dodatkowo, Volvo Trucks udoskonaliło warstwę katalityczną w katalizatorze SCR i układ dozowania AdBlue.
Opłacalna technologia
Spełnienie normy Euro 6 wymaga utrzymywania temperatury spalin na niemal stałym poziomie. Dlatego w swoich silnikach D11 i D13 Euro 6 Volvo Trucks połączyło układ SCR z niechłodzonym układem recyrkulacji spalin EGR (Exhaust Gas Recirculation) oraz filtrem cząstek stałych (DPF).
W jednostkach napędowych D5 i D8 zastosowano połączenie chłodzonego układu EGR, filtra DPF i układu SCR.
Bazując na własnych doświadczeniach w odniesieniu do norm emisji spalin w różnych częściach świata, wybraliśmy technologię silnikową, która jest opłacalna, mniej skomplikowana i sprzyja oszczędzaniu paliwa.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej oferty Euro 6, tym bardziej, że troska o środowisko naturalne jest jedną z naszych kluczowych wartości - podkreśla Astrid Drewsen.
Oferta Euro 6 Volvo Trucks
W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z:
Aleksandra Zielińska, Marketing & PR Manager,
tel. +48 693 601 215, +48 22 3834 558,
e-mail: aleksandra.zielinska@volvo.com