Klienci z tego segmentu płacą nie za samochód ciężarowy, lecz za bezproblemowy dostęp do efektywnego rozwiązania transportowego. W tym kontekście, nowe Volvo FE i Volvo FL ułatwia nam oferowanie kompleksowej obsługi, która napędza - dosłownie - sukces klientów - mówi Claes Nilsson, prezes Volvo Trucks.
Bez względu na to, czy transport jest, czy też nie jest główną działalnością klienta, pojazdy te są ważnymi narzędziami wspierającymi punktualność dostaw.
Wielu nabywców Volvo FE i Volvo FL użytkuje swoje samochody ciężarowe przez wiele lat i woli na nas cedować pełną odpowiedzialność za utrzymywanie ich w gotowości. Dla nich najkorzystniejszy w perspektywie długofalowej jest wybór doświadczonego partnera, który potrafi zarówno dostarczyć wysokiej jakości produkt, jak i zapewnić jego beztroskie użytkowanie - mówi Pernilla Sustovic, menedżer ds. segmentu dystrybucyjnego i wywozu odpadów w Volvo Trucks.
Proaktywne podejście gwarancją beztroskiej eksploatacji
Wraz z wprowadzeniem na rynek nowego Volvo FL i Volvo FE, Volvo Trucks prezentuje także rozszerzoną ofertę usług serwisowych. Najbardziej zawansowana propozycja - Złoty Kontrakt Serwisowy - obejmuje obsługę techniczną, naprawy i maksymalny możliwy poziom dyspozycyjności.
Samochód ciężarowy objęty Nowym Złotym Kontraktem Serwisowym może utrzymywać łączność ze stacją obsługi Volvo, która dzięki temu ma możliwość monitorowania intensywności użytkowania pojazdu i zużycia eksploatacyjnego niektórych jego podzespołów.
Celem jest podejmowanie działań wyprzedzających, umożliwiających dostosowanie obsługi serwisowej pojazdu do rzeczywistych potrzeb i wykonywanie obsługi technicznej w czasie, gdy pojazd nie musi wykonywać zadań transportowych.
Poprzez zdalne monitorowanie sposobu użytkowania samochodu ciężarowego i tempa zużycia określonych podzespołów, możemy zapobiegać przeradzaniu się małych problemów w duże, skutkujące nieplanowanym przestojem - wyjaśnia Jarkko Aine, ekspert ds. rozwiązań transportowych w Volvo Trucks.
Aby jeszcze bardziej uprościć sobie posiadanie pojazdu, klienci mogą również wybrać pełny kontrakt leasingowy, sprowadzający wszystkie koszty do jednej, comiesięcznej faktury.
Większa wydajność
Większa wydajność, np. możliwość wykonania większej ilości transportów w krótszym czasie, to kolejny priorytetowy aspekt dla nabywców Volvo FE i Volvo FL, a nowe samochody ciężarowe na wiele sposobów wspierają osiąganie przez klienta większej rentowności.
W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z:
Aleksandra Zielińska, Marketing & PR Manager,
tel. +48 693 601 215, +48 22 3834 558,
e-mail: aleksandra.zielinska@volvo.com