Trucks

Konkurs The Drivers’ Fuel Challenge w ramach Rynku Europy Centralno – Wschodniej Volvo Trucks, edycja 2013 - już otwarty dla uczestników

W celu podkreślenia wpływu stylu jazdy na ekonomikę paliwową, a tym samym znaczych oszczędności po stronie zarówno firm transportowych jak i środowiska naturalnego, które są możliwe do osiągnięcia poprzez wybór najlepszych kierowców, Rynek Europy Centralno – Wschodniej Volvo Trucks kontynuuje projekt The Drivers’ Fuel Challenge również w tym roku. Konkurs prowadzony będzie w ramach Rynku Europy Centralno – Wschodniej od marca do września 2013 i zakończy się Wielkim Finałem w Chorwacji, w którym zwycięzca, oprócz tytułu, otrzyma nagrodę główną w postaci samochodu osobowego Volvo V40.
Fuel Challenge

Volvo Trucks przywiązuje wielką wagę do kwestii ekonomiki paliwowej jako sposobu  na zapewnienie znacznych oszczędności, zarówno dla klientów jak i środowiska naturalnego. Dlatego firma Volvo Trucks prowadzi bezustannie prace nad rozwojem nowych produktów i usług, ukierunkowanych na oszczędność paliwa. Jednak bez względu na poziom technologicznego zaawansowania pojazdów, kluczowy wpływ na ekonomikę paliwową ma w dalszym ciągu kierowca.

Dla podkreślenia faktu, iż kierowca jest czynnikiem decydującym o zużyciu paliwa i tym samym emisji do środowiska, Volvo Trucks kontynuuje konkurs The Drivers' Fuel  Challenge również w tym roku.

Konkurs, w którym w ubiegłym roku, na terenie całego Rynku CEE, wzięło udział 1.600 kierowców, z czego 650 w Polsce, od 19 marca przyjmuje zgłoszenia do tegorocznej edycji. Czekamy na zawodowych kierowców, chcących udowodnić swój profesjonalizm, także pod względem ekonomiki paliwowej, bez wzgędu na wiek i markę samochodu, którą aktualnie wykonują swoją profesję.

Organizatorzy oczekują, że zainteresowanie tegorocznym konkursem znacznie przekroczy cyfrę uczestników z poprzedniej edycji.

"Obserwujemy duży entuazjm w krajach, które uczestniczyły w konkursie w zeszłym roku, co jest wynikiem ogromnego zainteresowania ekonomiczną jazdą występującego pośród zarówno kierowców, a jak i firm, które ci kierowcy reprezentują", mówi Andreas Wahlgren, Dyrektor Ds.

Komunikacji Marketingowej w Volvo Group Trucks, Rynek Europy Centralno - Wschodniej i jednocześnie lider projektu ds. konkursu. „Ekonomiczna jazda przynosi rezultaty w postaci zredukowanej emisji oraz lepszej ekonomiki paliwowej", koontynuuje.

W okresie od marca do września 2013 w krajach Rynku Europy Centralno-Wschodniej* odbywać się będzie seria lokalnych kwalifikacji, włączając w to Polskę. Eliminacje krajowe, następnie pófinały i finały, wyłonią krajowych uczestników Wielkiego Finału w Chorwacji.

W październiku, krajowi mistrzowie ekonomicznej jazdy spotkają się na Wielkim Finale The Drivers' Fuel  Challenge, który odbędzie się w miejscowości Opatija w Chorwacji. Na torze Grobnik, najlepsi z poszczególnych krajów będą walczyć o tytuł Mistrza Ekonomicznej Jazdy 2013 oraz o główną nagrodę - nowe osobowe Volvo V40.

Przewidziane są również nagrody dla firm reprezentowanych przez kierowców, którzy zajmą w Wielkim Finale w Chorwacji pierwsze trzy miejsca.

Zarówno w trakcie eliminacji jak i Wielkiego Finału Rynku Europy Centralno - Wschodniej jazdy konkursowe będą odbywać się przy użyciu nowego modelu Volvo FH - samochodu ciężarowego, który wyznacza nowe, światowe standardy w świecie transportu długodystansowego, pod względem zużycia paliwa, obsługi jak i bezpieczeństwa.

W Polsce eliminacjedo konkursu rozpoczynają się połowie kwietnia, zgodnie z poniższym planem:

Region Północny

Volvo Truck Center

Gdynia

15-20.04.2013

Z.H.U. Józef Skrzypa

Sycewice

15-20.04.2013

Z.H.U. Józef Skrzypa

Szczecin

15-20.04.2013

   

Nijhof Wassink

Tarnowo Podgórne

22-27.04.2013

Nijhof Wassink

Nowa Wieś

22-27.04.2013

Nijhof Wassink

Rzgów

22-27.04.2013

Nijhof Wassink

Kutno

22-27.04.2013

   

Intruck

Karpin

06-11.05.2013

Eurobial

Jeżewo Stare

06-11.05.2013

Volvo Truck Center

Młochów

06-11.05.2013

Volvo Truck Center

Ostrołęka

06-11.05.2013

Region Południowy

  

Volvo Truck Center

Siedlce

20-25.05.2013

Volvo Truck Center

Kielce

20-25.05.2013

Galaauto

Lublin

20-25.05.2013

Volvo Truck Center

Biała Podlaska

20-25.05.2013

   

Volvo Truck Center

Skawina

03-08.06.2013

Volvo Truck Center

Świętochłowice

03-08.06.2013

Galaauto

Rzeszów

03-08.06.2013

   

Volvo Truck Center

Pietrzykowice

10-15.06.2013

Volvo Truck Center

Opole

10-15.06.2013

Z.H.U. Józef Skrzypa

Nowa Sól

10-15.06.2013

   

Więcej szczegółów dotyczących konkursu, w szczególności regulamin oraz instrukcje dotyczące rejestracji uczestnictwa w konkursie dostępne są na stronie internetowej  www.volvotrucks.pl

* Rynek Europu Centralno - Wschodniej obejmuje natepujące kraje:

Albania, Bosnia-Herzegovina, Bulgaria, Czech Republic, Croatia, Estonia, Hungary, Kosovo, Latvia, Lithuania, Macedonia, Moldavia, Montenegro, Poland, Romania, Serbia, Slovakia and Slovenia.

The Drivers' Fuel Challenge by Volvo Trucks - fakty

Ogólnoświatowa inicjatywa pod nazwą The Fuel Challenge - konkurs, w którym zawodowi kierowcy udowadniają swoje umiejętności w zakresie ekonomicznej jazdy, została uruchomiona przez Volvo Trucks w roku 2011, z głównym celem podkreślenia wagi roli kierowcy w dziedzinie ekonomiki paliwowej.  

Wydarzenie, zorganizowane w tym czasie jako impreza globalna, odniosła wielki sukces i wzbudziła ogromne zainteresowanie, szczególnie w Regionie Europy Centralno - Wschodniej, który zdecował się włączyć tę aktywność do corocznego planu marketingowego.

Sukcesy Polaków w konkursie The Drivers' Fuel Challenge

W roku 2011 w ogólnoświatowym finale konkursu w Göteborgu polski mistrz Marek Jastrzębski zajął czwarte miejsce. 

W roku  2012 zwycięzcą konkursu w Regionie Europy Centralno - Wschodniej został Polski kierowca, Paweł Ozimek z frimy EPO-Trans Logistic S.A. Wykazał się niezwykłymi umiejętnościami utrzymania równowagi pomiędzy prędkością, czasem i utrzymaniem zyżycia paliwa na jak najniższym poziomie. Jego wyniki to 22,2 litra/100km.

Liczy się każda kropla

Konkurs The Driver's Fuel Challenge 2013 by Volvo Trucks jest działaniem równoległym z regionalną kampanią sprzedażową, oferującą samochód ciężarowy Volvo FH w specjalnej edycji „Liczy się każda kropla".

Pakiet oferowany zawiera najnowsze rozwiązania w zakresie ekonomiki paliwowej, które pomagają naszym klientom w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej oraz pełnej kontroli kosztów w czasie.

Obydwie te aktywności są integralną częścią kampanii komunikacyjnej Volvo Truck pod nazwą „Liczy się każda kropla", mającej na celu udowodnienie, że znaczące oszczędności możliwe są do osiągnięcia relatywnie prostymi metodami. 

W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z:
Aleksandra Zielińska, Marketing & PR Manager, tel. +48 693 601 215, +48 22 3834 558
e-mail: aleksandra.zielinska@volvo.com