Publicznemu debiutowi nowego Volvo FM na wystawie Commercial Vehicle Show w Birmingham towarzyszyła imponująca prezentacja. Szczególnie mocno podkreślono udoskonalone otoczenie kierowcy i wzrost wydajności, jakiego mogą spodziewać się klienci.
Posiłkując się analogią do piłki nożnej: FM to nieoceniony i wszechstronny gracz, który wykonuje równie doskonałą pracę, gdziekolwiek i kiedykolwiek jest potrzebny -powiedział Claes Nilsson, prezes Volvo Trucks, podczas dzisiejszej konferencji prasowej.
Dzięki swojej znakomitej wszechstronności i efektywności w realizacji zadań transportowych, FM zaspokaja potrzeby większości przewoźników.
Nowe Volvo FM zostało oficjalnie zaprezentowane 19 marca br., ale Commercial Vehicle Show jest miejscem, gdzie po raz pierwszy może mu się z bliska przyjrzeć szeroka publiczność.
Pokazanie pojazdu na wystawie w Birmingham jest uzasadnione, ponieważ Volvo FM od dawna cieszy się ogromną popularnością wśród brytyjskich kierowców i właścicieli firm transportowych.
Liczba użytkowników FM w Wielkiej Brytanii odzwierciedla jego popularność jako pojazdu wyjątkowo przyjaznego dla kierowcy i ładunku. I rzeczywiście, co trzeci nowy samochód ciężarowy Volvo sprzedawany tutejszym rynku to model FM.
Nowy pojazd odznacza się znakomitymi właściwościami jezdnymi, a jednocześnie zapewnia przewoźnikowi maksymalną dyspozycyjność i minimalne koszty paliwa - stwierdził Claes Nilsson.
Bezpośrednie łącze do zdjęć w wysokiej rozdzielczości:
http://images.volvotrucks.com/latelogin.jspx?records=Volvo+Trucks:22134,Volvo+Trucks:22133,Volvo+Trucks:22132,Trucks:22131,Volvo+Trucks:22130,Volvo+Trucks:22129
Obejrzyj całość konferencji prasowej i oficjalnej prezentacji na kanale Volvo Trucks, na portalu YouTube, gdzie znajdziesz także nagranie z udzielonymi wywiadami.
Dowiedz się więcej o nowym Volvo FM w Newsroom Volvo Trucks.
W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z:
Agneta Malmcrona, Volvo Trucks Media Relations, tel.: +46 31 322 0707,
e-mail: agneta.malmcrona@volvo.com