Trucks

Przedpremierowy pokaz zaangażował widzów w całej Europie

Kampania Papparazzi, przedpremierowy drogowy pokaz nowego Volvo FM, zaanagażował w 18 krajach wielu fotografów-amatorów, którzy śledzili drogę nowego pojazdu, aby włączyć się w kampanię swoim zdjęciem.
Volvo Trucks

 4 marca dwa pojazdy Volvo FM, już bez maskowania, ruszyły na trasę po Europie, obejmującą 18 krajów. Volvo Trucks zachęcało tych, którzy zauważyli nowe Volvo FM na drodze do fotografowania i umieszczania zdjęć samochodu ciężarowego na

www.volvotrucks.com/paparazzi - a zachętą była atrakcyjna nagroda.

Konkurs zakończony sukcesem

"Konkurs okazał się doskonałym sposobem zaangażowania jak największej ilości ludzi w ciągu krótkiego czasu dwóch tygodni w oglądanie nowego Volvo FM, a także wzbudziło ogromne zainteresowanie w sieci.

W sumie ponad 470.000 osób śledziło zmagania konkursowe w internecie, mówi Jeff Bird, dyrektor ds. testów dziennikarskich w Volvo Trucks i lider projektu ds. konkursu.  

Pierwsze zdjęcie oraz najlepsze zdjęcie z każdego z krajów zostało nagrodzone wyjazdem do Szwecji na jazdy testowe nowym Volvo FM.

W Polsce nagrodę za najlepsze zdjęcie otrzymał Paweł Sawicz.  

Jury konkursu przyznało także nagrodę dodatkową za „Najbardziej ekstremalne zdjęcie". Przypadła ona w udziale polskiemu zespołowi paparazzi w składzie Marcin Pretko oraz Artur Kamiński.

Wszystkie nagrodzone zdjęcia można zobaczyć na www.volvotrucks.com/paparazzi

Zapraszamy do Newsroom na http://www.volvotrucks.com/, aby zobaczyć wszystkie informacje o nowym Volvo FM.

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z:

Marie Vassiliadis, Volvo Trucks media relations,

phone +46 31 322 41 27,

e-mail marie.vassiliadis@volvo.com

Aleksandra Zielińska, Marketing & PR Manager,

tel. +48 693 601 215, +48 22 3834 558,

e-mail: aleksandra.zielinska@volvo.com