4 marca dwa pojazdy Volvo FM, już bez maskowania, ruszyły na trasę po Europie, obejmującą 18 krajów. Volvo Trucks zachęcało tych, którzy zauważyli nowe Volvo FM na drodze do fotografowania i umieszczania zdjęć samochodu ciężarowego na
www.volvotrucks.com/paparazzi - a zachętą była atrakcyjna nagroda.
Konkurs zakończony sukcesem
"Konkurs okazał się doskonałym sposobem zaangażowania jak największej ilości ludzi w ciągu krótkiego czasu dwóch tygodni w oglądanie nowego Volvo FM, a także wzbudziło ogromne zainteresowanie w sieci.
W sumie ponad 470.000 osób śledziło zmagania konkursowe w internecie, mówi Jeff Bird, dyrektor ds. testów dziennikarskich w Volvo Trucks i lider projektu ds. konkursu.
Pierwsze zdjęcie oraz najlepsze zdjęcie z każdego z krajów zostało nagrodzone wyjazdem do Szwecji na jazdy testowe nowym Volvo FM.
W Polsce nagrodę za najlepsze zdjęcie otrzymał Paweł Sawicz.
Jury konkursu przyznało także nagrodę dodatkową za „Najbardziej ekstremalne zdjęcie". Przypadła ona w udziale polskiemu zespołowi paparazzi w składzie Marcin Pretko oraz Artur Kamiński.
Wszystkie nagrodzone zdjęcia można zobaczyć na www.volvotrucks.com/paparazzi
Zapraszamy do Newsroom na http://www.volvotrucks.com/, aby zobaczyć wszystkie informacje o nowym Volvo FM.
W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z:
Marie Vassiliadis, Volvo Trucks media relations,
phone +46 31 322 41 27,
e-mail marie.vassiliadis@volvo.com
Aleksandra Zielińska, Marketing & PR Manager,
tel. +48 693 601 215, +48 22 3834 558,
e-mail: aleksandra.zielinska@volvo.com