Trucks

Rekordowo wysoka frekwencja w konkursie VISTA 2012-2013

Ostateczne dane dotyczące liczby zgłoszeń pokazują rekordowo duże zainteresowanie i uczestnictwo w VISTA 2012-2013, organizowanych przez Volvo Trucks i Volvo Buses mistrzostwach świata personelu serwisowego.
Volvo VISTA 2011

Chęć swojego udziału w VISTA 2012-2013 zgłosiło ponad 17 000 osób zgrupowanych w 4490 zespołach, co czyni aktualną edycję największą w całej 55-letniej historii tego konkursu.

- To doskonale potwierdza zaangażowanie i dumę wielu naszych pracowników z pracy, jaką wykonują, a jednocześnie odzwierciedla ich ciągłe dążenie do doskonalenia swoich umiejętności i wiedzy - mówi Johanna Lundberg, Dyrektor ds. Szkoleń Technicznych. - VISTA cieszy się tak ogromną - i wciąż rosnącą popularnością, - ponieważ łączy w sobie dobrą zabawę z efektywną metodą zdobywania nowej wiedzy i umiejętności.

Rekordowy wzrost liczby uczestników, łącznie o ponad 3000 osób, w porównaniu z poprzednią edycją, jest dostrzegalny na całym świecie. Prym pod względem frekwencji wiodą trzy regiony: Ameryka Łacińska, Azja i Skandynawia - w każdym z nich zarejestrowało się ponad 2000 osób, znacznie więcej niż przewidywano.

Pierwsza część konkursu, obejmująca trzy rundy pytań teoretycznych już trwa - rozpoczęła się we wrześniu br. i zakończy się w styczniu 2013 r. Zwycięskie zespoły zakwalifikują się do lokalnych półfinałów. Wówczas z początkowych 4490 zespołów zostaną wyłonione 32 drużyny, które spotkają w Światowym Finale organizowanym w czerwcu 2013 r., w rodzinnym mieście Volvo - Goeteborgu.

Informacje o VISTA

Pierwsza w historii edycja konkursu VISTA odbyła się w 1957 r., jako konkurencja dla mechaników Volvo w Szwecji. Wydarzenie to szybko urosło do rangi imprezy międzynarodowej, organizowanej co dwa lata i będącej największym na świecie konkursem dla personelu obsługi posprzedażnej.

Konkurs VISTA jest otwarty dla wszystkich pracowników obsługi posprzedażnej z ogólnoświatowej sieci serwisowej Volvo Trucks i Volvo Buses. Celem konkursu jest zarówno rozwój i doskonalenie wiedzy oraz umiejętności pracowników, jak również poprawa poziomu obsługi posprzedażnej klientów przez Volvo Trucks.

W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z:

Ida Mattsson,
Public Relations,
Volvo Trucks Global Brand,
tel. +46 31 323 63 42
e-mail: ida.mattsson@volvo.com

Renata Stefańska,
PR Region CEE,
tel. +48 22 383 4559,
e-mail: renata.stefanska@volvo.com