Charakterystyka momentu obrotowego silnika wysokoprężnego

Spójrz na wykresy

Duży moment obrotowy przy niskich prędkościach obrotowych. Maksymalny moment obrotowy dostępny w wyjątkowo szerokim zakresie obrotów. Pokrywające się w przedziale średnich prędkości zakresy maksymalnej mocy i maksymalnego momentu obrotowego. Porównaj nasze charakterystyki momentu, a dostrzeżesz różnicę. Wejdź do kabiny i poczuj to – niesamowite przyspieszenie, niezrównana siła napędowa i przyjemna, oszczędna jazda. 

 

Zapoznaj się z kompletem danych technicznych układu napędowego

Ekonomika paliwowa to oszczędność Twoich pieniędzy i mniejsze oddziaływanie na środowisko naturalne

Ekonomika paliwowa w genach – i troska o środowisko naturalne

Zwiększony stopień sprężania w silnikach o mocy 420 i 460 KM. Zoptymalizowana turbosprężarka w silnikach o mocy 500 i 540 KM. Układ wytryskowy Common Rail we wszystkich jednostkach napędowych oraz zoptymalizowane oprogramowanie sterujące, a także mniejsze tarcie wewnętrzne. Wszystko po to, by zapewnić lepszą ekonomikę paliwową, większy moment obrotowy i szybsze reakcje silnika przy niskiej prędkości obrotowej. Zyska na tym Twoja rentowność. I środowisko naturalne.

Hamulec silnikowy w Volvo FH

Hamulec Silnikowy Volvo – VEB+

Opatentowany przez nas hamulec silnikowy VEB+ rozwija moc hamowania do 375 kW (510 KM) w silniku D13, dzięki oryginalnej konstrukcji wałka rozrządu. Zintegrowany ze skrzynią biegów I-Shift i inteligentnym tempomatem, hamulec silnikowy umożliwia utrzymywanie dużych prędkości średnich bez pogarszania bezpieczeństwa i ekonomiki paliwowej.

Moc Volvo FH

Wybierz swoją moc

Masz cztery różne poziomy mocy do wyboru – 420, 460, 500 lub 540 KM.

Znajdź dealera

Moc w górę. Zużycie paliwa w dół.

Poznaj moc i ekonomikę paliwową naszych silników u swojego dealera Volvo Trucks.

Znajdź dealera