Trucks

Złoty Kontrakt Serwisowy Volvo

Maksymalna dyspozycyjność — wszystkie naprawy i obsługa zapobiegawcza

Dzięki Złotemu Kontraktowi Serwisowemu Volvo zyskujesz pełną kontrolę kosztów, bezproblemową eksploatację pojazdu i maksymalną dyspozycyjność. Kontrakt obejmuje wszystkie naprawy, zużycie i obsługę zapobiegawczą, a także nieprzerwane monitorowanie w czasie rzeczywistym krytycznych podzespołów samochodu ciężarowego. Dzięki temu możemy przewidzieć wystąpienie awarii i podjąć natychmiastowe działania, aby jej zapobiec.

10 głównych zalet Złotego Kontraktu

  • Obejmuje nieprzerwane monitorowanie w czasie rzeczywistym, aby przewidywać nieplanowane postoje i zapobiegać im
  • Obejmuje obsługę zapobiegawczą dostosowaną do rzeczywistego użytkowania samochodu ciężarowego
  • Maksymalizuje dyspozycyjność
  • Utrzymuje samochód ciężarowy w doskonałym stanie
  • Zapewnia pełną kontrolę kosztów
  • Mniejsza ilość pracy administracyjnej
  • Zwiększa wartość pojazdu przy odsprzedaży
  • Niższe koszty eksploatacji
  • Zapewnia bezproblemową eksploatację
  • Gwarantuje, że czynności obsługowe wykonują certyfikowani mechanicy Volvo używający Oryginalnych Części Volvo

Co to jest monitorowanie w czasie rzeczywistym?
 

Obecnie każdy samochód ciężarowy Volvo jest wyposażony w jeden z najnowocześniejszych w branży systemów telematycznych i diagnostycznych. Dzięki temu, a także dzięki najnowszej technologii łączności, Volvo Trucks może zdalnie, w czasie rzeczywistym monitorować i analizować dane dotyczące krytycznych komponentów i przewidywać wystąpienie awarii. Dane są przesyłane do Międzynarodowego Centrum Zapewniania Dyspozycyjności Volvo Trucks, gdzie są przetwarzane i analizowane. Jeśli dane okażą się niepokojące, odpowiednie informacje zostają przekazane do macierzystego dealera lub za pośrednictwem krajowego centrum dyspozycyjności, tak aby umożliwić podjęcie działań zapobiegawczych przed wystąpieniem awarii. Obecnie, monitorowanie w czasie rzeczywistym jest uwzględnione w Złotym Kontrakcie Serwisowym Volvo na większości rynków europejskich. 

Potrzebujesz większej elastyczności? Zapewnia ją Kontrakt Flexi-Gold.
 

Kontrakt Serwisowy Volvo Flexi-Gold został opracowany tak, aby odpowiadał rytmowi Twojej firmy. Zapewnia taki sam zakres ochrony jak Złoty Kontrakt Serwisowy Volvo, ale model płatności oparty na użytkowaniu umożliwia dostosowanie kosztów do przychodów, ponieważ każda faktura jest oparta na faktycznym przebiegu. Kontrakt oferuje także zakres elastyczności (+/–20%) szacowanego przebiegu rocznego. Możesz mieć pewność, że pod koniec roku nie pojawi się żadna korekta przebiegu. 

Opcjonalne usługi zapewnienia dyspozycyjności
 

Rozszerz zakres ochrony o pomoc ekspertów, którą otrzymasz zawsze, kiedy będzie potrzebna.

Zapewnienie Holowania Volvo

W przypadku nieplanowanego postoju pomoc jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w całej Europie. Kierowca może po prostu zadzwonić lub nacisnąć przycisk VAS w kabinie, aby natychmiast połączyć się z operatorem mówiącym tym samym językiem. Dzięki wsparciu naszej rozległej sieci partnerów świadczących usługi holowania i autoryzowanych stacji obsługi Twój pojazd wróci na trasę tak szybko, jak to możliwe.

Rozszerzone Zapewnienie Holowania Volvo

Aby zapewnić Ci jeszcze większe poczucie bezpieczeństwa, oferujemy Rozszerzone Zapewnienie Holowania Volvo. Usługa ta obejmuje rozruch za pomocą kabli, dostarczanie paliwa, nadzór nad pojazdem i ładunkiem, a także jego rozładowanie i ponowne załadowanie — a także transport, zakwaterowanie w hotelu, a nawet powrót kierowcy do kraju.

Zobowiązaniu do zapewnienia powrotu na drogę w ciągu czterech godzin

Jeśli zdarzy Ci się nieplanowany postój, zrobimy wszystko, co w naszej mocy, abyś szybko wrócił na drogę. Odliczanie czasu zaczyna się w chwili zgłoszenia postoju za pomocą Volvo Action Service. Jeśli potrwa dłużej niż 4 godziny, otrzymasz rekompensatę finansową. Zobowiązanie do zapewnienia powrotu na drogę w ciągu czterech godzin jest opcjonalne w ramach Złotego Kontraktu Serwisowego Volvo.

Kontrakty Serwisowe Volvo — szczegóły

Monitorowanie w czasie rzeczywistym
Złoty Kontrakt (Monitorowanie w czasie rzeczywistym)
Maksymalna dyspozycyjność — wszystkie naprawy i obsługa zapobiegawcza
    Usługi zapewnienia dyspozycyjności (opcjonalnie)
    Połączony Kalendarz Serwisowy
    Obsługa i przeglądy
    Naprawy układu napędowego
    Naprawy inne niż układu napędowego
    Elementy podlegające zużyciu eksploatacyjnemu
    Monitorowanie w czasie rzeczywistym
Dowiedz się więcej
Srebrny Kontrakt
Naprawy i przeglądy układu napędowego w celu lepszej kontroli kosztów
    Usługi zapewnienia dyspozycyjności (opcjonalnie)
    Połączony Kalendarz Serwisowy
    Obsługa i przeglądy
    Naprawy układu napędowego
Dowiedz się więcej
Niebieski
Obsługa zapobiegawcza i harmonogram przeglądów oparty na faktycznym użytkowaniu Twojego samochodu ciężarowego
    Usługi zapewnienia dyspozycyjności (opcjonalnie)
    Połączony Kalendarz Serwisowy
    Obsługa i przeglądy
Dowiedz się więcej
Uptime Care
Harmonogram serwisowy oparty na faktycznym wykorzystaniu samochodu ciężarowego
    Usługi zapewnienia dyspozycyjności (opcjonalnie)
    Połączony Kalendarz Serwisowy
Dowiedz się więcej

Który kontrakt jest dla Ciebie najlepszy?

Odpowiedź zna Twój dealer Volvo Trucks. Zadzwoń lub złóż mu wizytę, by wprowadzić swój plan serwisowy w życie.