Volvo FMX z napędem na wszystkie koła, zapewniającym doskonałe własności trakcyjne

Przejmij kontrolę

Blokada mechanizmu różnicowego może być włączana ręcznie lub automatycznie, odrębnie w każdej osi. Blokady wszystkich mechanizmów różnicowych mogą być włączane podczas jazdy. Dzięki temu masz kontrolę jakiej potrzebujesz, by utrzymać pojazd w ruchu.

Poprzez używanie blokady mechanizmu różnicowego tylko, gdy jest naprawdę potrzebna, oszczędzasz paliwo i ograniczasz zużycie układu przeniesienia napędu – minimalizując koszty i przestoje. 

Volvo FMX z napędem na wszystkie koła jest standardowo wyposażone w system ATC

Zbudowane z myślą o stromych podjazdach

Nowa przednia oś napędowa jest przystosowana do bardzo dużych momentów obrotowych i nacisków. A ponieważ jest przesunięta o 100 mm do przodu, w porównaniu z poprzednim modelem, zapewnia znacznie większy, wyjątkowo użyteczny na stromych wzniesieniach kąt natarcia (28° w pojeździe z przednią osią napędową i oponami 13R22.5). 

Volvo FMX z płaską „linią brzucha”

Wszystko pod ochroną

Ważną dla nas cechą jest prześwit. Dla Ciebie również. Dlatego drążki poprzeczne i wzdłużne są umieszczone na wysokości osi, w strefie osłoniętej przez jej obudowę. Równie dobrze chronione są siłowniki hamulcowe i zbiorniki paliwa, by nic Cię nie powstrzymywało podczas przejazdu przez kłody, skały i kamienie.

Znajdź dealera

Wypróbuj napęd na wszystkie koła

Włącz jedną blokadę lub wszystkie naraz. Twój dealer Volvo Trucks pokaże Ci właściwy przycisk. Reszta zależy od Ciebie.

Znajdź dealera