Volvo IFS w działaniu: film

Zobacz Niezależne Zawieszenie Przednie w działaniu

IFS zapewnia stateczność i pełną kontrolę

Jak po szynach na prostej, precyzyjnie w zakręcie

Niezależne Zawieszenie Przednie powoduje, że samochód ciężarowy porusza się idealnie po linii prostej, nawet na wyboistej drodze. Znacznie polepsza kierowalność, umożliwiając precyzyjne pokonanie każdego zakrętu. Zapewnia o 50% większą stateczność poprzeczną pojazdu i stabilność przy każdej prędkości.

Znaczna część innowacji kryje się w osi

Innowacja w osi

1. Podwójne wahacz trójkątny
Pozwala na pionowe, wzajemnie niezależne przemieszczenia każdego koła.

2. Zębatkowa przekładnia kierownicza 
Zapewnia precyzyjne, bezpośrednie działanie układu kierowniczego, niemal bez żadnego luzu. 

3. Belki poprzeczne
Działają stabilizująco, podobnie jak belka osi przedniej w zawieszeniu konwencjonalnym.

4. Miech pneumatyczny
Amortyzuje wstrząsy i kontroluje skok, zapewniając komfort zawieszenia.

Dane techniczne
Niezależne Zawieszenie Przednie jest dostępne w pojazdach 4x2 i 6x2 z osią wleczoną lub pchaną (tylko ciągnik siodłowy), nośność do 8,5 t.

IFS i aktywny układ kierowniczy: rewolucja w kwestii właściwości jezdnych samochodu ciężarowego

Aktywny Układ Kierowniczy Volvo

Niezależne Zawieszenie Przednie i Aktywny Układ Kierowniczy Volvo zrewolucjonizowały właściwości jezdne samochodu ciężarowego.

Poznaj Aktywny Układ Kierowniczy Volvo
Znajdź dealera

Poczuj różnicę

Wypróbuj samochód ciężarowy z Niezależnym Zawieszeniem Przednim, a poczujesz różnicę. Od razu. Znajdź najbliższego dealera Volvo i uzyskaj odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące właściwości jezdnych.

Znajdź dealera